Gdzie sprawdzi się okładzina ścienna? Argumentów, by zdecydować się na okładziny ścienne jest naprawdę sporo. Co…
Gdzie są ogłaszane nieruchomości
Gdzie są ogłaszane nieruchomości, aby osoby wyszukujące mogły je znaleźć? Wydaje się, że turystyka rozwija się tylko podczas wakacji. Ma to niewątpliwie sens, ponieważ letnie wakacje sprzyjają podróżowaniu. Jednak przez cały rok są ludzie, którzy uwielbiają zwiedzać i odkrywać nowe okolice. Warto do nich dotrzeć ze swoją reklamą i ofertą skorzystania z hotelu, hostelu, pensjonatu czy kwatery prywatnej. Sprawdźmy, gdzie reklamować noclegi, aby osoby poszukujące mogły je znaleźć. Pamiętaj jednak, że zasięg Twojej reklamy powinien być globalny, a nie tylko lokalny.
Internetowy portal ogłoszeniowy
Portal ogłoszeniowy to miejsce przeznaczone do reklamowania lub sprzedaży usług. To tutaj firmy ogłaszają najważniejsze promocje, które właśnie ruszyły, tutaj też można zamieścić ogłoszenia o oferowanych przez nas noclegach. Ogromną zaletą portali ogłoszeniowych, zwłaszcza tych największych, jest to, że mają one charakter globalny. Nie dość, że działają lokalnie, to jeszcze możesz oglądać reklamy z całej Polski. Przydatną opcją jest filtrowanie według rodzaju oferty, lokalizacji lub ceny. Osoby zainteresowane noclegami w miejscowościach turystycznych chętnie skorzystają z tej opcji wyszukiwania ofert. Reklama na niektórych portalach jest płatna, ale biorąc pod uwagę szeroki i większy krąg odbiorców, jest warta swojej ceny.
Fora i grupy fokusowe
Żyjemy w dobie internetu i to właśnie tam większość ludzi szuka informacji. Portale podróżniczo-turystyczne, na których ludzie wymieniają się doświadczeniami, doradzają i dyskutują o najpiękniejszych miejscach do odwiedzenia. Większość z tych portali posiada tak zwaną „sekcję ogłoszeniową”, w której można zamieścić ogłoszenie lub coś sprzedać. Dział jest często zatłoczony, a miejsca szybko się kurczą, zwłaszcza w okresie wakacyjnym.
Własna strona internetowa
Twoja strona internetowa to Twoja wizytówka. Ciekawy tekst i opisy, ciekawa galeria profesjonalnych zdjęć oraz rzetelne opisy ofert to gwarancja przyciągnięcia dużej liczby odwiedzających. Warto wyposażyć swoją stronę internetową w opcję czatu i formularz kontaktowy, a także w grafik, w którym osoby poszukujące noclegu mogą sprawdzić wolne miejsca noclegowe w interesującym ich okresie. Aby strona stała się popularna i łatwa do znalezienia, warto zwrócić uwagę na jej pozycjonowanie i powiązanie z kontami na portalach społecznościowych.
Konta na portalach społecznościowych
Serwisy społecznościowe to najczęściej odwiedzane miejsca w internecie. Tutaj publikujemy informacje o tym, czego słuchaliśmy, zdjęcia z fajnych wycieczek, a nawet informacje o tym, kiedy szukaliśmy hydraulika, ponieważ przeciekał nam kran. Im więcej znajomych zaprosimy i dołączymy, tym bardziej wpływowe będzie konto w portalu. To przyjaciele odpowiedzieli na nasz post w komentarzach, a także udostępnili nasz wpis na swoich profilach, w którym to momencie wpis nie będzie już widoczny dla moich 150 znajomych, ale dla moich 200 znajomych Udostępnij post, który zobaczą moi znajomi. Działa jak łańcuch. Dlatego opłaca się mieć konto na portalu społecznościowym oferującym noclegi. Możesz być na bieżąco informowany o aktualnych promocjach, wstawiać zdjęcia, zaproszenia do odwiedzenia i oczywiście prosić o udostępnienia, aby dotarły do jak największej liczby osób.
Portal podróżniczy
W Internecie możemy znaleźć portale informacyjne poświęcone turystyce. Na to najczęściej wskazują wyszukiwarki po wpisaniu frazy dotyczącej znalezienia noclegu. Portal informacyjny zawiera listę większości obiektów oferujących noclegi. W opisie konkretnego miejsca znajdziesz informacje o standardzie, wielkości i ilości pokoi, cenach, innych opcjach, ale znajdziesz też wiarygodne zdjęcia przedstawiające dany ośrodek noclegowy, pensjonat czy hotel. Jest też numer telefonu i adres e-mail do kontaktu, czy formularz kontaktowy. Nierzadko stosuje się harmonogram, w którym dostosujemy daty. Warto upewnić się, że nasz ośrodek również znajduje się na takim portalu informacyjnym.
Baner na ruchliwej drodze lub autostradzie
Podobno banery są przestarzałe i nie warto decydować się na taką formę reklamy. Jednak każdy doskonale reaguje na bodźce wzrokowe i skojarzenia. Na przykład, jeśli ktoś jedzie w podróży służbowej i mija duży baner z atrakcyjną grafiką przedstawiającą noclegi przydrożne, z pewnością spojrzy i zapamięta go na co najmniej sekundę lub dwie. Może nie dziś i nie jutro, ale jak będzie musiał wypożyczyć, to zapamięta baner i poszuka informacji w internecie. Lepiej umieścić na banerze słowa kluczowe, takie jak: tanio, luksusowo, blisko plaży i oczywiście nazwa i miejscowość powinny się wyróżniać. Nawet jeśli zainteresowany nie pamięta nazwy, szuka w internecie i trafia na naszą stronę, z pewnością skojarzy nazwę i wejdzie, aby zapoznać się z ofertą. Po prostu tak działa ludzki mózg, coś znajomego jest bardziej atrakcyjne niż coś zupełnie nieznanego.